Valve er drittlei partyspill

Chet Faliszek har fått nok av kjedelige minispill.

23. februar 2010 12:38

I forbindelse med det nært forestående slippet av utvidelsespakken «The Passing» til «Left 4 Dead 2» snakket CVG med Left 4 Dead-skribent Chet Faliszek fra Valve.

Og når CVG spør Faliszek om Project Natal, som er den bevegelsessensitive kontrolleren til Xbox 360, så er han positiv, men forsikrer om at det aldri ville komme et kjedelig minispill fra dem.

Les også: Vårt intervju med Chet Faliszek på E3.
Les også: Anmeldelse av «Left 4 Dead».
Les også: Anmeldelse av «Left 4 Dead 2».


- GI OSS ORDENTLIG INTERAKSJON

Videre uttrykker han at begeret er fullt når det gjelder små partyspill til bevegelsessensitive kontrollere.

- Forhåpentligvis har vi kommet oss videre fra minispill. Jeg er drittlei den slags. Sånt er ikke et spill for meg lengre.

- La oss få noe virkelig interaksjon, sier Chet Faliszek.

- Vi har jo disse teknologiene med spennende og ny interaksjon nå. Det er utviklernes jobb å gjøre noe med den. Imponer meg. Bare ikke lag drittdårlige spill jeg ikke ville ha spilt om jeg måtte ha brukt en joystick, sa Faliszek til CVG.

Når Faliszek blir spurt om det blir aktuelt med Project Natal-støtte i et Left 4 Dead-spill, er han kjapp med å dempe forventningene om noe slikt.

- Vi får se. Du må i alle fall ikke gjøre en armbevegelse mens du sager av hodet til en zombie i et kjedelig minispill. Jeg kan love deg det.

Project Natal skal etter planen slippes til høsten. «Left 4 Dead 2»-utvidelsen «The Passing» lanseres i slutten av mars.

Se video med en presentasjon av «The Passing»:

XBox 360 | Playstation 3 | Nintendo Wii
Hei! Vi trenger din hjelp - om du liker å lese spillstoffet vårt her, vurder gjerne å hjelpe oss direkte på Patreon, så kan vi fortsette med det. Takk <3