David Hasselhoff føler seg tydeligvis hjemme i spillbransjen etter å ha kledd seg opp både i kyllingdrakt og som cheerleader for en reklamekampanje for «Burnout Crash!».
Spillet minnet ham visst om stuntene han var med på å lage for den populære serien «Knight Rider» på 80-tallet (der han som kjent bekjemper kriminalitet sammen med en snakkende bil).
- Jeg så spillet og sa, dette er hva «Knight Rider» handler om, sier han til Reuters.
- Jeg har hatt lyst til å utvikle mitt eget spill. Dette var en måte å se om det kunne fungere, og kanskje vi kan ta det et skritt videre med det samme konseptet som «Burnout Crash», og gjøre noe med The Hoff, sier han til pressebyrået.
(Ja, han omtaler seg selv i tredjeperson).
Den 59 år gamle traveren skal for øvrig nylig ha uttalt på TV-programmet «Dancing with the Stars» at han er åpen for hva som måtte åpne seg av popkulturelle muligheter.
- Lotteriet jeg ser etter, er en ny hit som «Baywatch», sa han da, ifølge Reuters.
Foto: Stella Pictures