(PressFire.no): Da Epic Games plutselig kunngjorde sin konkurrent i digital spill-butikk-markedet var det i hovedsak på pris de utfordret konkurrentene.
Der Steam i utgangspunktet ta 30 prosent av salget, tar Epic Game Store kun tolv prosent.
På funksjoner og økosystem ligger de imidlertid langt bak for eksempel konkurrenten Steam.
Det jobber de naturligvis med og avslører nå utviklingsløpet med butikken.
Men i stedet for å kun legge ut en liste, legger de faktisk ut hele løpet i prosjektstyringsverktøyet Trello offentlig.
Blant forbedringene kan man forvente bedre søkeverktøy og funksjoner knyttet til å spille uten nett.
De har også sett seg ut et redesign av selve butikken, i tillegg til muligheten å legge ut videoer i butikken.
Mer prekært er kanskje muligheten til å lagre i skyen, som ser ut til å være planen.
Alt ser ut til å være planen å rulle ut i løpet av de neste månedene.